Nader tot Reve: forum Naar de homepage van Nader tot Reve
tak
GEDICHT VOOR MIJN ZOON R.
Nu het seizoen gesloten is, de vrienden zijn vertrokken,
het water kil geworden en de lege lucht,
bevochtigd van miljoenen tranen, zwijgt,
verheft Zich God in eindeloze Majesteit.
Condoleance register Gerard Reve

Het condoleance register is afgesloten voor nieuwe bijdragen. U kunt de bijdragen nog wel lezen.
   |  Naar begin  |  Ga naar onderwerp  |  Zoeken   Volgend onderwerp  |  Vorig onderwerp 
 Nederlandse Schrijvers?
Auteur: Wessel Meijer (---.adsl.versatel.nl)
Datum:   

Geachte heer Reve,

Zijn er nog andere Nederlandse schrijvers dan? Wat mij betreft niet sinds er geen een zijn gezicht heeft laten zien op uw uitvaart uit angst politiek incorrect bevonden te worden. Schijthuizen zijn het. Karakterloze conformisten die heulen met de angst. Heulen met de angst voor de waarheid. Want waarheid heeft u geschreven meneer Reve. Ik had er zo graag bij geweest maar ik zit zo aan de grond dat ik mijzelf nog net een Paasmaal kon bereiden van lekkere kruimige aardappelen, meer had ik niet in huis. Ik heb gehuild om de schofterige afwezigheid van uw nog levende

Re: Nederlandse Schrijvers?
Auteur: Frans Theunissen (212.190.74.---)
Datum:   

Zo is het maar net! Deze fijnbesnaarde zielen met hun potsierlijke meerderwaardigheidsgevoel hebben zich opnieuw laten kennen voor wat ze zijn. En nog een beetje natrappen ook - voor de camera's. Helden van het allerlaagste allooi, dat zijn het.

Gegroepeerde weergave   Volgend onderwerp  |  Vorig onderwerp