Nader tot Reve: forum Naar de homepage van Nader tot Reve
tak
GEDICHT VOOR MIJN ZOON R.
Nu het seizoen gesloten is, de vrienden zijn vertrokken,
het water kil geworden en de lege lucht,
bevochtigd van miljoenen tranen, zwijgt,
verheft Zich God in eindeloze Majesteit.
Condoleance register Gerard Reve

Het condoleance register is afgesloten voor nieuwe bijdragen. U kunt de bijdragen nog wel lezen.
   |  Naar begin  |  Ga naar onderwerp  |  Zoeken   Volgend onderwerp  |  Vorig onderwerp 
 bram peper
Auteur: godelieve van gemen (---.dyndsl.versatel.nl)
Datum:   

waar was hij? bram peper? de professor?

hij is er altijd en overal om zijn zegje te doen, een soort wiegel, net zo ijdel en zo zeker over zijn eigen belangrijkheid. een boek met brieven uit laten geven, op t.v. zijn, daar heeft hij tijd voor. maar waar was hij zaterdag? op de begrafenis? dat zou zeker gemeld zijn. tja, als het zijn op de begrafenis het netwerk-uitbreiden niet dient, dan hoeft een nederlandse peper en een nederlandse schrijver niet naar Machelen. Dat ze daarmee joop zouden troosten, is ook al niet van belang. bah. nou ja, ik lees toch liever buitenlandse schrijvers dan de hollandse blaaskaken.
ze zijn niet eens nieuwsgierig geweest! ( ik hoef geen boycot te beginnen tegen nederlandse schrijvers, zoals u begrijpt).
Lieve joop, hou u goed. U bent een fantastische matroos vos geweest.
bedankt voor uw liefde aan gerard.
godelieve. p.s. de onderscheiding waar peper ooit voor zorgde, dat moet ik hem nageven, dat was aardig, maar uiteraard aardig in het kader van het opkrikken van brams eigen ego met deze act. het is wat te zeggen allemaal.
p.s. lief gerard, dat je zo van sprookjes hield. en van moeder maria, onze allerliefste moeder. toch?

Gegroepeerde weergave   Volgend onderwerp  |  Vorig onderwerp